Adı ilk sıralara yazılması gereken bir kurumun 'ekmek teknesi'ne dönüşmesi, o kurumun temsil ettiği modernizmi de 'soysuz' bir pazar ağı stratejisinden beslenir hale getirmiş. Kendilerini 'satacak' hiçbir şey bulamıyorlarsa gitsinler bari Tate Modern'in satış yöntemlerini çalsınlar. En azından bu tarz ikinci sınıf afişlerden kurtulmuş olurlar.
Modern sanatın 21.yüzyıl özeti daha net yapılamazdı... Teşekkürler, İstanbul Modern!
YanıtlaSilsayın breton;
YanıtlaSilharika bir ayrıntıyı yakalamışsınız tekrar. ancak maalesef şaşırtıcı olmaktan uzak..
bir de benim bildiğim kadarıyla bedel ödemede "alman yaklaşımı" biraz daha farklı ama :)
teşekkürler..
Adı ilk sıralara yazılması gereken bir kurumun 'ekmek teknesi'ne dönüşmesi, o kurumun temsil ettiği modernizmi de 'soysuz' bir pazar ağı stratejisinden beslenir hale getirmiş. Kendilerini 'satacak' hiçbir şey bulamıyorlarsa gitsinler bari Tate Modern'in satış yöntemlerini çalsınlar. En azından bu tarz ikinci sınıf afişlerden kurtulmuş olurlar.
YanıtlaSilen azında tate modernin afişlerde 3.cinsiyeti gözeteceği aşikar..
YanıtlaSil3. cinsiyet acaba onu içine almak isteyecekmi?:)
YanıtlaSilucuz bir afiş,ama pahalı bir söz.
YanıtlaSil