11 Nisan 2014 Cuma

11 Nisan 2014 - Rüya


Rüyamda siyah saçlı bir kadın, Bankalar Caddesi civarında yürürken yanıma yaklaşıp kıyametin nedeni olacak tanrıçanın ismini kulağıma fısıldadı. Sonra da gözden kayboldu. O an rüyada olduğumu ve uyanınca kesinlikle unutacağımı düşünerek ismi, cebimden alelacele çıkardığım küçük not defterine ve kurşun kalem kullanarak not ettim. Ne var ki rüyada bunu düşünen mantık, uyandığımda kağıdı yitireceğim konusunda beni uyarmamıştı. Büyük bir merak içerisinde caddenin sonuna doğru yürürken alt kattan gelen tamir sesleriyle uyandım ve büyük bir hüsranla defteri ve ismi rüyamda bıraktığım gerçeğiyle karşılaştım.

Tam 7 saattir, 'B' harfi ile başladığına emin olduğum ismi hatırlamaya çalışıyorum. Bununla ilgili yüzlerce olası isim üzerinde çalıştım; karşıma çıkan isimleri diğer isimlerle birleştirerek yeni isimler bulmaya çalıştım ancak olmadı. Ne olmadığını gayet iyi bildiğim bir şeyin ne olduğunu bilememek, aşık olduğunuz kadını öldürmenin de ezeli doyumsuzluğa bir son veremeyeceğini bilmek kadar yıkıcı bir çaresizlik algısına neden oluyor. 

Bu olanaksız ismin ruhumda açtığı deliği kapatabilmek için yapmam gereken, belki de kendi boyunda ve eninde başka bir deliği onun üzerine kapatmaktır. Hangi kıyamet, kendisinden farklı tasarlanmış bir başka kıyametin yerini tutabilir, bilmiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder