13 Temmuz 2010 Salı

Gomeda VS Kanal D


Bu gece saat 22:00'de Kanal D'de gösterime giren Gomeda'nın sansür çizikleri:

Sansür 1: Cücenin, para kasasının üzerinden atlayarak intihar etmesini makaslamışlar. Kapitalizme mi yoksa cücelere duydukları saygıdan mı, anlamadım...

Sansür 2: Kamyondaki tüm sohbet, o sırada içilen ot yüzünden kesilmiş.

Sansür 3: Tolga'nın küvette ölen adama giriş sahnesinde, prezervatiflerin yakın planı kesilmiş... Halbuki o prezervatiflerin altındaki isimler çok önemliydi.

Sansür 4: Tolga'nın prezervatif diken kadına olan yaklaşma sahnesi kesilmiş. Prezervatif delik olduğunda mutlaka dikilmeli!

Sansür 5: Miss.Turkey sahnesinin kan kusma sahnesi kesilmiş. 

Sansür 6: Ebru'nun çadıra ilk girişte gördüğü rahim fotoğrafları da kesilmiş.

PS: Buna rağmen TV Cut'ını yapan bayanı -erkek işi değil bu- yürekten alkışlıyorum çünkü 6 sansürün dördünü, filmin yönetmeni olarak ben dahi zor anladım.

1 yorum:

  1. kısacası filmi alıp izle yani.. fıtık oluyorum ya koymayın o zaman hiç tvye..

    YanıtlaSil