8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dipnotlar III


* Yemek yaparken sağ ayağını diğer bacağının baldırına koyan ve başını hafifçe sola eğmiş kadınlara arkadan yaklaşan kamera hareketi gibi hissediyorum.

* Bakışmak, biyolojik terördür.

* Yaklaşık on gündür, nostaljik hemşire Florence Nightingale'in süperego haritasını tamamlamaya çalışıyorum. Şu aralar kasık bölgesindeyim.

* Arzu-nesne ilişkisinin doyum sürecinde, adına 'özenip bezenilmiş plan' denen biçimci tavrın tamamen etkisiz hale getirilmesinden yanayım.

* Cinayetin estetize edilmesi, cinayeti yaratan nedenin estetize edilmesidir.

* The Brothers Quay, İngiliz sinemasına olan haklı-köklü nefretimi uzun yıllar sonunda ambivalansa dönüştürebilmeyi başardı.

* Yasadışı oyuncak fabrikaları kurulmalı.

* Yaşamı boyunca hiç aşık olmamış bir aktör, oynayacağı aşk filmi için dublör ister.

* Önümüzdeki hafta, iletişim fakültelerinin aynı zamanda baz istasyonu olarak kullanılmaları gereğine dair bir yasa önerisi hazırlayacağım.

* Postmodernizm: Yanmış bir kibrit çöpünün yeniden yanması.

* Kendimi son kullanma tarihi geçmiş bir prezervatif gibi hissediyorum. Varoluşumdan gebe kalmam an meselesi.

* Evrensel yineleme nevrozu dünyanın kendi etrafında dönüşüdür.

* Bir psikiyatrist, hastasının anal dönemini incelemek için dışkısından 'kültür' örneği alır.

* Dünya savaşlar tarihini yalnızca ultrason cihazında gösterebileceğim bir format uzantısı üzerinde çalışıyorum. Adı 'ULT.avi' olacak.

* Varoluş tiyatraldir.

* Kadıköy'de biri, üzerinde kendi kayıp ilanının olduğu bildirileri dağıtıyordu.

* Az önce, ünlü bir sinema eleştirmeninin Jan Svankmajer'in çizgi film yaptığı iddiası ile ilgili bir yazısını okudum. İzninizle kusmaya gidiyorum.

* Nesne, kendi cansızlığının imgesinde yaşar. Bu yüzden insandan önce keşfetmiştir ölümsüzlüğü.

* Issız adaya götüreceğim tek kitap: 'Kinsey Reports, Sexual Behavior in the Human Female'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder