6 Aralık 2009 Pazar

Feride


Quoddam ubiquae, Quoddam semper, Quoddam ab omnibus, creditum est!

3 yorum:

  1. şarjörü neyle doldurduğundur sihir! sahi nedir? silahın kustuğu
    mariaa
    (bir blumik asla sihir yaratamaz)

    YanıtlaSil
  2. Tüfek, söylendiği üzere fallik değil oral bir silahtır. Çünkü tıpkı söz gibi, atılan kurşunları geri alabilmek olanaksızdır...

    Oyunda (level: havaalanı) pek çok insanı başarıyla katlettikten sonra aniden kafamı yere çevirdim ve kalabalık arasında yatan bu kadını gördüm. Öylesine sağa sola ateş açmıştım ki onu öldürmüş olabileceğim dahi aklıma gelmedi. Sonra bir süre ona baktım ve adını, uzun süredir uğraşmakta olduğum senaryonun ana karakteri olan 'Feride' koydum.

    Son çözümlemede, ona savurduğum sözleri geri alamadım ve onun tarafından ancak kendi silahımla 'ölümüne' terk edildim...

    YanıtlaSil
  3. bekliyoruz bir sihirli feride. kulakları geride o halde.
    mariaa

    YanıtlaSil