16 Eylül 2009 Çarşamba

Angst

video

Tek filmlik Gerald Kargl'a sevgiler...

Çeviri:

"Şu ikisini gözüme kestirdim. Oldukça genç görünüyorlardı. Ama öyle görünmek için çabalamaları gerekiyordu."

"Kendimi bu giyisilerin içinde biraz garip hissettim. Ama 10 yıl hapiste kaldıktan sonra modern elbiseler giymen imkansızlaşıyor. Beni kışkırtıyorlar. Tüm dikkatlerini bana verdiler. Kelimenin tam anlamıyla beni kışkırttılar. Fantezim gittikçe vahşileşiyor.

"Onlarla nasıl iletişim kuracağımı merak ediyorum. Çok telaşlanmıştım. Hemen akla gelebilecek harika şeyler hayal etmeye başladım. Çok fazla dikkat çekmeme neden oldu. Herkes beni duyabilirdi. İyi bir fırsat değildi."

1 yorum:

  1. Yediğine dikkat et! Simgesel fallusu, Öteki'nin hazzıyla kurduğun ilişkide, aniden kendi ağzında bulabilirsin.

    YanıtlaSil